miercuri, 2 februarie 2011

Prima vesta

De cand mi-am pus eu in cap sa fac "cabluri", dar cand am citit prima data instructiunile si am aflat ca trebuie sa folosesc 3 ace, m-am speriat. Dar nu m-am lasat pagubasa si cand am gasit un model care semana cu cel din poza, m-am pus pe treaba. Sunt multumita de rezultat, mai ales ca fotografia a fost facuta dupa cateva spalari!

Un comentariu:

  1. Dana, ma doare capu' numa' cand ma uit la ce faci. N-am nici cea mai vaga idee cum te descurci cu scazutu'/crescutu', apai de modele gen cablu' nu mai vorbesc...
    Sa nu mai lungim vorba - tot ce am tricotat la viata mea sunt fulare drepte, simple (pe fata si pe dos), iar cel mai indraznet proiect tricotat finalizat a fost un fular ptr. Adi, jumate rosu, jumate negru, pe lungime. Iti dai seama cat de mult tin la Adi, de am indraznit sa ma bag in asa ceva... :-))

    RăspundețiȘtergere